Toate comenzile primite se vor procesa NUMAI prin acordul clientului cu privire la cele stipulate în REGULAMENTUL DE FUNCTIONARE ȘI PROCESARE ce poate fi citit mai jos:
Art. 1. Curăţarea/spălarea covoarelor și a articolelor textile se efectuează atent, în funcţie de indicaţiile înscrise pe etichetele acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curăţarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului. Nu este obligatorie menționarea pe bonul de comandă, chitanță a faptului că articolul nu prezintă eticheta de întreținere.
Art. 2. În anumite cazuri, primirea covoarelor și a articolelor textile se va face numai cu acordul specialistului firmei şi pe răspunderea clientului. Firma nu răspunde în cazul în care covoarele și a articolele textile nu rezistă la modul de curățare indicat de eticheta produsului.
Art. 3. Dacă clientul solicită curăţarea/spălarea covoarelor și a articolelor textile într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul său, sub semnătură.
Art. 4. Firma nu işi asumă răspunderea pentru petele dificile ce nu ies în urma unor procese repetate de detaşare şi curățare sau pentru deteriorarea materialului în urma acestora.
Art. 5. Firma nu işi asumă răspunderea pentru covoarele și a articolele textile deteriorate aduse la curăţat.
Art. 6. Firma poate refuza primirea covoarelor și a articolelor textile în cazul în care aspectul hainelor denotă prezenţa factorilor de infecţie sau au un aspect respingător.
Art. 7. Dacă obiectele predate îşi modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecţiuni provenite din insuficienta rezistenţă a tesaturii, coloranţilor etc.) firma este absolvită de răspundere.
Art. 8. Articolele din piele naturală şi blană naturală sau cele care conţin componente din aceste materiale se vor curăţa NUMAI pe răspunderea clientului, aceste articole putând prezenta în urma curățării următoarele: decolorări accentuate și neuniforme, apariția petelor de grăsime, rupturi, etc.
Art. 9. Firma nu răspunde de pierderea sau deteriorarea nasturilor, cataramelor, fermoarelor şi a altor accesorii.
Art. 10. Preţurile vor fi percepute conform listei de preţuri afişată în loc vizibil, iar pentru regim de urgenţă preţurile se majorează cu 50% faţă de preţurile de listă. Dacă din lista de preţuri lipseşte denumirea unui obiect, preţul se va stabili prin comparare cu preţul acelor articole care au forma, croiala asemănătoare sau în funcţie de cantitatea de muncă depusă, semnarea de către client a bonului de comanda chitanță indicând acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.
Art. 11. Firma nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestaţiilor în termen, datorită unor cauze de forţă majoră așa cum sunt ele stipulate în lege, dar si pentru neexecutarea prestațiilor din cauza utilităților furnizate de către terti (lipsă energie electrică, lipsă presiune apă etc.).
Art. 12. Restituirea covoarelor și a articolelor textile curăţate se va face pe baza chitanţei eliberate de firmă. În cazul pierderii acesteia, eliberarea se va face numai pe baza unui act care confirmă identitatea și adresa clientului.
Art. 13. Eventualele obiecţiuni trebuie făcute în momentul ridicării obiectelor, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Art. 14. Obiectele neridicate în termen de 30 de zile de la data convenită prin prezentul bon de comandă, se consideră că s-a renunțat la ele, devin proprietatea firmei, care îşi rezervă dreptul de a dona articolele textile/covoarele unor instituţii de binefacere, considerându-le abandonate.
Art. 15. În cazul deteriorării grave a covoarelor și a articolelor textile din cauza firmei sau în cazul furtului prin efracţie din unitate constatat de organele de poliţie, firma va oferi despăgubiri reprezentând maxim 50% din valoarea de piață a obiectului, în termen de maxim 30 de zile de la constatare. In cazul în care cererile de despăgubire depășesc suma de 200 lei, clientul va trebui să prezinte documentul prin care obiectul a fost achiziționat (factura fiscală, bon de casă, etc.) pentru a putea beneficia de despăgubire.
Art. 16. Orice comandă neridicată în termen de 7 zile calendaristice de la primirea mesajului text de confirmare a finalizării comenzii, va fi tarifata suplimentar cu 2 lei / zi întarziere. Valoarea totală a tarifului suplimentar poate depăți valoarea de bază a comenzii, în functie de zilele de întârziere.
Art. 17. Termenele de procesare normale sunt: 24 ore pentru articolele textile; 48 ore pentru covoare/machete.
Art. 18. În ceea ce privește uzura, ambele părți recunosc în principiu uzura de 30% pentru orice produs predat.
Art. 19. Societatea nu garantează eliminarea 100% a oricărui fel de pată. Pentru eliminarea cu succes a petelor trebuie să țineți cont de faptul că imediat ce pata a survenit , covoarele și articolele textile trebuie aduse la spălătorie, cu cât pata este mai veche, cu atât va fi mai dificil de scos, de asemenea petele tratate cu soluții chimice sau alt fel de soluții de către d-voastră acasă ne va îngreuna munca și chiar și reușita. Rezultatul final depinde foarte mult de cum a fost exploatat covorul : așezarea lui pe jos, întreținerea lui între spălări – aspirat regulat, expunerea la soare și poziționarea diferitelor obiecte de mobilier peste covor.
Acest regulament reprezintă un contract între client şi firmă, fiind de comun acceptat de către ambele părți, în momentul semnării bonului de comandă chitanță al unității.
CONDUCEREA SOCIETĂȚI AQUACLEANMUREȘ